Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 8 martie 2016

NU VOTEZ

Editorial.

Eu NU-I VOTEZ nici măcar pe cei INDEPENDENȚI



Voi fii cât se poate de succint. Dacă în urmă cu câteva săptămâni eram hotărât să nu merg la nici un fel de vot, pentru simplu fapt că nu am de unde alege în ceea ce privește partidele politice. A mai rămas varianta să votez vreun independent. Și asta dacă îmi venea mie, așa .....**pe chelie**....să pierd ceva timp din viața mea. Numai că după ce am stat de vorbă cu câteva persoane, care au vorbit cu alte zeci de persoane, și tot așa, am aflat că alegătorii din Câmpina nu au încredere nici în independenții **lui pește prăjit**. De ce? Pentru că ei cred că **așa zișii**  independenți nu sunt decât niște **săgeți** aruncate pe piață de celelalte partide. Adică, ce să nu ne mei ascundem după deget, **independenții** vor vota tot cum vrea partidul care i-a susținut campania electorală. Se pare că partidele politice au început să priceapă că treaba asta cu independenții le cam stă în coaste și le dă bătăi de cap. Așa că de ce să nu fie ai lor în cazul în care câștigă vreunul? Pe**radio șanț** apare o variantă și mai sinistră: un independent câștigă și se dovedește că este un fel de GICĂ CONTRA atunci când se votează vreun proiect de hotărâre. Cam în cât timp vor începe să apară presiunile, amenințările, controalele, promisiuni financiare...șamd. Așa că nu îi mai votez nici pe ăștia. Adică stau acasă, sătul ( și nu de mâncare) și mă uit la Tezaur Folcloric și aștept răbdător melodia în compoziția căreia apar versurile...noi suntem români....șamd.
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...