Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 21 martie 2016

6/49...un joc MĂSLUIT?

Tocmai am stat de vorbă cu cineva care a jucat la 6/49. Și era negru de supărare, pentru că nu îi ieșise nici un număr, deși pusese o grămadă de bilete. Atunci m-am gândit să le pun câteva întrebări câmpinenilor, referitor la acest joc: jucați, ați câștigat vreodată și este jocul măsluit? Haideți să vedem ce a ieșit.


 1. Nu joc. Nu joc pentru că nu am încredere. Am impresia că jocul este măsluit. Mai bine joc în Polonia, unde se extrag 20 din 80, deci și mai multe șanse. 

2. Da. Recunosc că joc de mult timp și poate reușesc să câștig și eu vreodată. Cel mai mult am câștigat 30 de lei. Nu prea am încredere în acest joc, cred că se face ceva. Dar eu tot joc. Speranța moare ultima.

3. Nu joc. Nu am noroc. Am încercat și eu de vreo 2 ori și am dat numai pe lângă. Nu mă interesează dacă sunt măsluite, dar totuși există unele ciudățenii. Mai ales că potul cel mare se câștigă mai ales în perioada sărbătorilor.

4. Joc foarte rar, dar mai ales la Joker. Nu am câștigat niciodată. La Joker am mai câștigat, dar maxim 30 de lei. Nu sunt convins că jocul este măsluit. Este posibil să se facă niște mișmașuri...greutatea bilei și altele. Mai bine joc în Polonia și Grecia, pentru că acolo nu este țigănia de la noi.

5.Joc. Dar indirect, ca să zic așa. Mai întâi cu colegii de la facultate, acum cu prietenul meu. Punem banii la grămadă și împărțim câștigul. Ceea ce nu s-a întâmplat niciodată. Nu prea cred că jocul e măsluit. Sper că este pe bune.

6. Joc, dar nu prea des. Mai mult la pariuri. Cel mai mult am câștigat 300-400 de lei. Dar foarte rar. Consider că este un joc corect. Dara asta e părerea mea.

7. Nu joc. Nu joc pentru că nu am noroc. Nu este corect. Este o făcătură.

8. Nu joc. Prefer munca. Decât să aștept să cadă bani din cer, mai bine muncesc.Eu consider că jocul este oricum măsluit. Altfel cum ar mai ieși și ei în plus? Și încă ceva: nu îi înțeleg pe cei care joacă.

9. Nu joc. Nu îmi place. Am jucat și eu o dată
și nu mi-a ieșit nici un număr, măcar așa ca să mă agațe. Mai bine păstrez banii. Sigur se fac mișmașuri. Nu are cum să fie un joc corect. Trăiască tehnologia de ultimă oră.

10. Mai joc și eu din când în când, convins fiind că arunc banii pe geam. Nu am câștigat nici măcar o centime. O dată mi-au ieșit 2 numere. Joc rar pentru că sunt convins că se fac mișmașuri. Nu cred că este un joc corect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...