Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 31 martie 2016

EXPLICAȚI-MI ȘI MIE!!!

În urmă cu câteva zile, o persoană care a mai colaborat cu mine, pe CampinaRadar.ro, mi-a trimis o fotografie (dreapta sus) și o întrebare, și anume cea din titlu: EXPLICAȚI-MI ȘI MIE!!! M-am uitat și eu atent la fotografie și nu am fost în stare să-i un răspuns decent. Am căutat pe mister Google și nu am găsit o explicație referitoare la indicatorul rutier din poza primită. Am găsit în schimb, ceva asemănător, cu informații scoase din Codul Rutier, de pe plaiurile românești: Acest indicator se instalează în apropierea unei treceri pentru pietoni. Acesta poate fi precedat și de indicatorul Presemnalizare trecere pentru pietoni. Bun! Dar prin indicatorul din fotografia primită...ce să înțelegem? Că pe acolo trec numai popii sau persoane cu fuste? Hai să spunem și așa. Dar unde Mama Zmeilor e zebra? Sau punctișoarele alea sunt zebra? Sau numai acolo poți să dai peste ei, ca în jocurile pe calculator, să câștigi mai multe puncte? Aștept sugestii pe tulburelu@yahoo.com
P.S. Unde este făcută poza?

Un comentariu:

  1. \daca privesti cu atentie indicatorul din dreapta ai sa vezi litere arabe. \asa ca probabil e semnalizare de trecere de pietoni, avand in vedere ca acolo toti poarta fuste.

    RăspundețiȘtergere

COMMENTATI AICI...