Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 14 martie 2016

DE LA LUME ADUNATE

1- Ambiția nemăsurată poate duce la rezultate remarcabile.

2. Dacă te consideri deasupra mea, atunci și eu consider că nu ai cum să-mi stai alături.

3. Nu eu te fac prost, așa te-ai născut, eu doar te-am remarcat.

4. Ca să îți fie bine trebuie să iei hotărârile în funcție de sentimentele tale și nu de ale mele sau ale celorlalți.

5. Prefer să fiu cu el, în mijlocul unui uragan, decât oriunde în lume, fără el.

6. Dacă mă mai enervezi vei deveni un bărbat fără puls.

7. Nu este o pedeapsă, ci o probă dură a vieții.  

8. Plăcerea pe care o dăruim ființei iubite înseamnă mai mult decât ceea ce primim noi înșine.

9. Nu are rost să-i explici unei femei puterea de atracție a noului. Și nu vorbesc aici despre pantofi.

10. Adevărul este că la cei tineri febra dorinței este o boală trecătoare, pe care intimitatea o vindecă repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...