Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 13 martie 2016

SUNTEM PE MOARTE!!! Farmaciile ca...ciupercile.


SUNTEM PE MOARTE!!! Farmaciile ca...ciupercile.

Stând de vorbă cu câțiva prieteni, la un moment dat, pe unul dintre ei l-a apucat o mare *durere de sfeclă*. Ne-a întrebat dacă are cineva vreo *bulină*, că nu mai poate de *tărtăcuță*. Ghinionul lui....eram numai bărbați. Că dacă era și vreo fată...scotea ea juma de farmacie din poșetă. Așa că l-am trimis la farmacie. Dar la care? Care este mai apropiată. Fiecare a început să-și de-a cu părerea...du-te mă la aia, că e mai apropiată, altul...du-te mă la aia că sigur este deschis. În acel moment mi-a trecut prin căpățână o întrebare: Bă, dar în Mama Zmeilor, câte farmacii sunt în Câmpina? Și noi, experții, am ajuns la cifra 18. Câte mă? Câți câmpineni sunt bolnavi sau pe moarte de sunt atâtea farmacii, de le întorci cu furca? Și de aici au început discuțiile de l-au apucat pe ăla și mai tare durerile de cap. Una lângă alta, sau pe partea cealaltă a drumului, oameni stând la coadă, cu rețetele în mână. Ori titlul este veridic, ori se pare că deținerea unei farmacii este *găina cu ouă de aur*, unde se petrec multe găinării. Ba nu...MĂGĂRII. Știu din surse sigure că farmacistul, cel de la ghișeu este, la propriu, instruit să recomande cele mai scumpe medicamente, deși în rafturi există medicamente de producție internă, care au aceiași compoziție și aceleași efecte. Păi dacă nu s-ar vinde alea străine, de unde bani pentru comisioanele pentru vânzarea anumitor produse? Apropo de bani, am încercat să facem un calcul. Dacă în târgul ăsta denumit *municipiul Câmpina*, sunt 18 farmacii, oare câte sunt în toate localitățile din țară? Cred că te lasă și durerile de cap dacă ai afla ce sume de bani se învârt în această mafie a medicamentelor și farmaciilor. Până și aleșii noștri au priceput că ceva nu este în regulă. Într-un final. Așa că au început discuțiile privind reclamele pentru farmacii și medicamente. Știe cineva cam cât costă un minut de publicitate? Consumatorii de TV știu că în pauzele publicitare, pe lângă câteva spoturi pentru salam, bere, chipsuri, telefonie mobilă...urmează numai reclame la medicamente și farmacii. După o astfel de pauză publicitară deja începe să te doară pe colo-colo. Noroc că mai apar mari artiști, care în loc să fie acolo unde le stă mai bine, adică pe scenă, te anunță cu zâmbetul pe buze și melodii voioase, că poți scăpa de orice durere, numai să treci pragul unei farmacii. Mai mult ca sigur că și acești artiști cunoscuți sunt plătiți. Oricum, în domeniul medicamentelor și farmaciilor se învârt mulți bani. Să vedem dacă aleșii noștri vor găsi o soluție. Nu numai ei, dar și alte organe de control ale statului. Dar mai repede, pentru că la câte buline bagă românul în el, titlul da deveni cât de cât real. Și atunci...cine o să mai vină la vot? Dar nu este nici o problemă. Există urnă mobilă, facem și o farmacie mobilă. Numai să ajungă ăla până la cabina de vot. Apoi...vede el. Mă opresc aici, nu înainte de a mai adresa o dată întrebarea: de unde Mama Zmeilor atâtea farmacii în Câmpina? Vreo 18? Și toate prospere. Hai bă, mă lași cu gluma?
P.S. De ce există, în unele situații, o diferență de 5-6 lei, de la o farmacie la alta, pentru același produs.
Aștept, ca de obicei... comentarii și sugestii pe tulburelu@yahoo.com sau direct pe pagina principală a blogului.

Relu NISTOR (0731.51.65.72)


   




Un comentariu:

  1. Eu m-am regăsit în povestea ta. Ştii pe unde? Pe la început pe-acolo,prin primele fraze...Eu sunt fata care are " juma de farmacie în poşetă " !:)Şi care,implicit,le umple buzunarele celor care vând medicamente...
    Alina Mare

    RăspundețiȘtergere

COMMENTATI AICI...