Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 26 octombrie 2016

SITE-ul Primăriei sau al...HidroPrahova???

DRAGI CÂMPINENI,

Vă mulţumesc pentru că aţi ales să utilizaţi acest canal de comunicare, un instrument modern de informare, cu care Primăria Municipiului Câmpina încearcă să fie mai aproape de câmpineni, dar şi de oaspeţii săi.

Nu mai contează motivul pentru care am intrat şi eu pe site-ul oficial al Primăriei "municipiului" Câmpina, dar am rămas "un pic" surprins de ceea ce am văzut pe prima pagină!!! Puţină matematică, adică  6 - 1 = 5...şi m-am trezit că mă întreb aşa, în sinea mea: care este explicaţia faptului că 5 din cele 6 comunicate de presă ale Primăriei "municipiului" Câmpina către locuitorii, cu care "încearcă să fie cât mai aproape"...sunt despre lucrări de reabilitare a conductelor de apă şi...bineînţeles...oprirea alimentării cu apă în anumite zone, în tot oraşul sau, şi mai "tare", şi în localităţile din jur!!! Primul meu gând a fost, glumesc desigur, muică...dar ăştia de la HidroPrahova bagă, nu glumă! Eu, ca majoritatea câmpinenilor, m-am săturat de toate scuzele pe care le inventează societatea asta, m-am săturat să plătim un preţ exorbitant la apă, în condiţiile în care pică dracului Barajul Paltinu peste noi, nu mai pot de dragul lor când văd că remediază o defecţiune prin înfigerea unor ţăruşi în găurile care tot apar, nu mai pot... Consider, ca şi câmpinean care vrea să fie aproape de administraţia locală, mai ales prin intermediul site-ului oficial, că ar trebui să ni se spună o dată, verde în faţă, printr-un singur comunicat, că "sunt tot o apă ş-un pământ, de la un capăt la altul!!!" Şi gata! Ce atâtea comunicate? Spuneţi-ne, tot printr-un comunicat, de unde să cumpărăm oale, sticle şi bidoane, nu de alta, dar voi, în mărinimia voastră, ne spuneţi cu frumosul să ne facem şi o rezervă minimă de apă pentru consum şi uz casnic. V-am citat! Alooo....Primăria "municipiului" Câmpina....mi se pare doar mie că ăştia de la HidroPrahova îşi cam bat joc de noi? Dar ce rost mai are să vă mai întreb atât timp cât nici site-ul vostru nu mai e al vostru! Gata, mă opresc, merg la baie să îmi fac o rezervă de apă, nu de alta dar situaţia este cam "maro" şi necesită multă hârtie igienică! Sau inginerică? Cum o fi ea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...