Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 10 octombrie 2016

MI-AM BĂTUT TABLETA!!!

(editorial)
Da! Nu este nici o glumă! Două lucruri sunt certe: primul este că tableta mea a primit un pumn în pifometru, de la mine(fără să aibă sărăcuţa nici o vină) şi al doilea este că, se pare, trebuie să mă întâlnesc cu Jack Nicholson, într-o posibilă continuare a filmului "Anger management". Mai pe româneşte...ce s-a întâmplat! Recunosc că zilnic intru pe www.stiripesurse.ro şi trag cu ochiul pe acolo. De cele mai multe ori informaţiile sunt bune. Oamenii ştiu ce fac. Eeee....dar astăzi mi-a apărut şi mie pe facebook un material distribuit de un cunoscut de-al meu. Mai departe o să fac chestia aia cu copy-paste, cu o bună parte a materialului postat ce cei mai sus menţionaţi. Poate că o să pricepeţi de ce mi-am bătut tableta!

SONDAJ - Cifrele care TERMINĂ jocul politic: PSD trece de 50% (surse)
Autor: Lucian Negrea, Reporter



Publicat: 08:22
Jocul politic din această toamnă politică este zguduit puternic de rezultatele unui mare sondaj realizat de PSD. Înaintea fiecărui scrutin important, cei de la PSD realizează un studiu extrem de complex, care le arată direcțiile și reflectă cu mare precizie rezultatul alegerilor.
Conform surselor noastre, studiul arată că PSD are capacitatea de a obține un scor foarte apropiat de 50%, dacă nu chiar să depășească această cifră. Atenție, acest procent este de fapt trendul, cazul fericit și nu trebuie privit ca o cifră absolută. Procentul este rezultatul unui cumul de factori, pentru că fiecare cifră este analizată și replicată pe toate zonele din România. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 23.000 de subiecți și are o marjă de eroare de 1%. Cei de la PSD susțin că vor mai efectua trei astfel de studii până la alegerile parlamentare, pentru că acestea le arată, pe lângă scorul politic și temele pe care trebuie să calibreze campania electorală, mesajul așteptat de electorat, dar dictează și strategia politică.

Da! Şi i-am tras un pumn tabletei, nu înainte de a scrie un scurt comentariu. Cine l-a văzut...bine...cine nu...era ceva de genul: dacă cifrele sunt pe aproape de adevăr....MUICĂ...am pus-o! Sincer, sper ca materialul semnat de Lucian Negrea să fie o glumă! Una proastă! Cum adică....Cifrele care TERMINĂ jocul politic: PSD trece de 50% (surse) ???
Dar, dacă stau mai bine şi mă gândesc, chiar dacă materialul este o glumă, eu tind să cred că nu prea este! Am luat "pulsul" societăţii câmpinene, în urmă cu câteva zile, după votul ăla cu tovarăşul Gabriel Oprea, şi m-am crucit. Nu l-am mai făcut telefonic, cum deja v-am obişnuit, ci am tras cu urechea la ce se vorbea pe băncuţele din "piaţă" şi de la "ceas"! Este posibil ca vreo bătrânică sau vreun bătrânel să-mi trântescă un baston în cap, după ce o să afirm următoarele: stimaţi tovarăşi...v-au fost spălate creierele? Voi chiar trăiţi în altă ţară? Eu nu spun că toate persoanele de vârsta a treia sunt "alăturea cu drumul" (pentru unele am un respect imens)...dar majoritatea chiar văd doar roşu în faţa ochilor! Bine...am văzut "roşu" şi eu când am citit "chestia" cu... PSD trece de 50% (surse)!!!
Mai bine nu o vedeam, nu îmi creştea tensiunea şi nu îmi mai băteam tableta! Trebuie să "mă repet": dacă sondajul ăla e pe bune, şi e posibil, am dat de DRACU! Câte aş mai scrie, câte aş mai avea de spus, în speranţa că poate câmpineanul, românul, va pricepe ce ar însemna "trece de 50%"...dar mă opresc aici, înainte să îmi iau şi calculatorul la pumni! Numai când mă gândesc că acum se face de 11 decembrie şi se va merge la vot...mă apucă un dor de ducă...de nu-mi văd nici măcar partea posterioară. Măi oameni buni, şi aici mă refer la cei care au acces la informaţie din mai multe surse, la tineret, staţi şi voi din când în când de vorbă cu bătrânii voştri şi încercaţi să le explicaţi ce ar însemna "trece de 50%"...Poate că vor înţelege! Ei...poate! Că ceilalţi, foarte mulţi de altfel, cei care nu au nici măcar 8 clase (bazinul electoral de "forţă" al PSD), nu cred că mai pot fi scăpaţi de îndoctrinarea "iliesciană". Nu ai cu cine, nu ai cu ce, nu ai cum! Nu sunt de partea celor care vor o ţară "roşie" (politic vorbind), nu vreau să-mi aduc aminte de celebrele însemne comuniste (secera şi ciocanul)...nu vreau! Nu spun că galbenii, verzii, albaştrii, portocalii sau ce culoare or mai avea ei...sunt mai buni, dar nu vreau o Românie majoritar roşie! Voi vreţi? Vom vota şi apoi vom defila! În ce direcţie? Spre nicăieri?
Relu NISTOR  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...