Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 13 octombrie 2016

BABA (eu) şi MITRALIERA (crema)

Am chef să fac un pic de mişto! Măi oameni buni...şi eu, ca majoritatea bărbaţilor, sunt "afon" în ceea priveşte produsele cosmetice. Însă, atunci când sunt forţat de împrejurări, mai apelez şi eu la câte o cremă. În special atunci când mi se "usucă" mâinile. Bine...pielea pe de ele! Ca să nu se interpreteze. Lucru care s-a şi întâmplat! Aveam nişte mâini...raşper, nu alta! Aşa că am dat iama în "grămada" de creme ale soţiei şi am ales una. Una de firmă...de la Oriflame!
M-a mâncat fix undeva să văd şi eu ce scrie pe "prospect", ce proprietăţi are crema cu pricina. Zis şi...nefăcut! Nici măcar cu ochelarii nu vedeam ce scrie pe bulinele alea trei. Noroc cu tehnologia! Se vede în foto 2 cât de mari sunt "bulinele" cu "instrucţiuni". Aşa că am pus mâna pe aparatul foto şi dăi cu...zoom! În toată polologhia aia microscopică, scrisă în toate limbile cunoscute şi în unele care vor fi inventate într-un viitor apropiat, am găsit doar atât scris în limba romănă: "Cremă de corp. Se aplică pe tot corpul". Hai nu mă face cu capu! Doar atât? Muică...ce de proprietăţi are crema asta de firmă! Pe mine, aşa cum am spus, "afon" într-ale "cosmeticalelor" m-a bufnit râsul! Am făcut repede nişte asocieri şi iată câteva exemple "virtuale" de etichete:
- pe o sticlă de bere trebuie scris...Bere. Se bea.
- pe un sul de salam musai tre să apară...Salam. Se mănâncă.  
- pe un pachet de chewing gum...Gumă. De mestecat.
şi...de ce nu, nişte pancarte puse prin oraş, pe care să scrie: Aer. Se respiră.
Bine...lista ar putea continua! Aveţi alte idei de etichete "virtuale"? Să le auzim! Dar de ce mă agit eu? Că doar sunt "baba cu mitraliera"! Aşa că o să aştept să vină soţia să-mi explice pe îndelete cum e faza aia cu "se aplică pe tot corpul". Că eu nu am decât pielea de pe mâini uscată! Acum, vorbind serios, mă întreb şi eu ca neica nimeni: chichineaţa aia scrisă în ...şpe limbi(de circulaţie pământeană sau nu) este în regulă? Atât are producătorul(în cazul de faţă Oriflame) să îmi spună mie, consumatorului neavizat, despre crema sa? Păi...să spunem aşa...dacă sunt dracului alergic la vreun compus al cremei? Dar ce mai contează...las-o bă, că merge aşa! Cremă să fie. Bine măcar că nu e de bocanci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...