Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 5 octombrie 2016

Calea Doftanei sau...prundul Doftanei???

Am să încerc să redau cât mai aproape de adevăr monologul unui câmpinean, care zi de zi, vrea nu vrea, trece pe Calea Doftanei: "Măi omule...Calea Doftanei, din punctul meu de vedere, este una dintre străzile cele mai circulate. Şi era pulbere. Când am văzut că au închis-o, ca să bage nu ştiu ce ţevi pe acolo, m-am gândit că la finalul lucrării lucrurile vor sta altfel. Din câte ştiu eu lucrările au fost puţin întârziate. Nici o problemă, mi-am spus! Lasă că se va da drumul la trafic şi totul va fi ok! Şi s-a dat drumul...mai bine nu se dădea! Dacă înainte strada era pulbere, acum este...nici nu mai ştiu cum să îi zic! Întreb şi eu ca omul, care trece mereu cu maşina pe acolo, vai de mama ei, ăştia mai au de gând să asfalteze...sau aşa ne prinde iarna?" Îmi permit să preiau întrebarea omului şi să o adresez mai departe. Dar nu prea ştiu cui! Oricum: se va mai asfalta Calea Doftanei anul acesta sau ne prinde iarna cu "prundul" existent? Nu ştiu cine ar putea să îmi răspundă, dacă cineva va trebui să mai dea vreo semnătură pe vreun act (cine?...că primarul nu mai poate)...dar...cu asfaltul cum rămâne?


Un comentariu:

COMMENTATI AICI...