Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 4 octombrie 2016

CERŞETORI CU..."ŞTAIF"!!!

(editorial)

Am tot stat şi m-am gândit care ar fi titlul cel mai potrivit pentru acest editorial. Nici nu aţi vrea să ştiţi câte "tâmpenii" reale era să "îngrămădesc" în titlu. Măi oameni buni, sau mai bine spus...dragi alegători, cum spunea ăla cu un zâmbet interminabil (noroc cu urechile)...mai este un "hectar" de timp până la momentul 11 decembrie, momentul în care românul va vota pentru toată adunătura aia nenorocită din Parlament. Senatori şi deputaţi. Muică, sună al dracului de pompos! Dar mai ales...jegos! Da, îmi asum acest termen, "cuminte" de altfel, întrucât cei "aleşi" m-au făcut de am "ales" acest termen: jegoşi! Şi nu mă refer aici la jegul ăla care se ia după o spălare-două, ci de jegul ăla care este adânc impregnat în caracterul celor care deţin "frâiele" în ţărişoara asta, pe care omul de râd chiar o iubeşte. Şi nu spun aici vorbe mari! Mai dai drumul la televizor, citeşti un ziar, asculţi un radio, intri pe o reţea de socializare... fir-ar al dracului...numai despre ei auzi! Dar să auzi ceva de bine...nici gând! Citeam acum câteva zile un articol în care se spunea că majoritatea, dacă nu cumva toţi "aleşii" noştri... sunt nişte penali. Dovediţi sau nu...dar implicaţi în tot felul de procese. Măi oameni buni...dar a tunat de s-au adunat! Şi partea proastă este că noi i-am ales! Şi o să fim nevoiţi să alegem din nou. Dar ce să alegem...măi fratele meu alb? Da...titlul e bunicel: CETŞETORI CU..."ŞTAIF"!!! Pentru că, fără drept de apel, ăştia chiar sunt cerşetori! Cred că fac de râs chiar însemnătatea cuvântului cerşetor! Că până şi cerşetorii pot fi împărţiţi pe categorii! Ăştia cu ştaif...tot o apă şi un pământ! Ce e mai rău este că deja am început să le vedem meclele pe tot felul de banere, se dau mari şi tari pe facebook, dau telefoane la om acasă, în speranţa că mai "ciupesc" o semnătură şi un viitor vot, vin cu tot felul de sloganuri(scrise sau "pe gură"...la TV)...ai impresia că toţi au scăpat de la vreo mănăstire de maici! Ptiu! Poate de la Sapoca, de la ăia cu mâneci lungi! Deşi ştiu (cred că măcar atât îi duc capetele alea buhăite) că întreaga clasă politică este văzută ca un rahat d'ăla care "tronează" în mijlocul trotuarului, şi pe care toată lumea îl ocoleşte, ei tot perseverează, cerşesc la drumul mare, dar o fac cu "ştaif". M-am uitat pe net, să vă citez din două surse, ce înseamnă cuvântul "ştaif". Iată două variante:

1. (DEX) ȘTAIF, ștaifuri, s. n. Întăritură de piele, de carton etc. inserată între fețe și căptușeala încălțămintei, în partea dinapoi, pentru păstrarea formei. ♦ Pânză specială care se pune în interiorul gulerelor, pentru a le menține forma.

2. www.123urban.ro/def/ştaif
4 dec. 2006 - Definiţie pentru ştaif. ... Fiţe, figuri, de la ştaif=scoartă, scorţos.

Eeee...nici că se putea mai bine! Selectând aşa, puţin...ce avem: întăritură de carton, păstrarea formei, fiţe, figuri şi scorţos! QED! Ce avem! Carton...păi ce aveaţi impresia că parlamentarii noştrii sunt cumva din oţel? Păstrarea formei...dă-l dracului de conţinut, că oricum şi forma şi conţinutul sunt la fel indiferent de "culoare" politică pe care o au parlamentarii noştri. Oricum, cred că nici măcar culoarea gri nu ar fi bună! Ce urmează? Fiţe, figuri şi scorţos! Ce să mai...hai la discotecă...că le găseşti pe toate! Revenind la "oile" noastre...da, au început să-şi faCĂ CAmpanie! Dacă nu se pupă ei pe ei în fund, tot la un fund se opresc, dar nu pentru pupici ci pentru a da nişte bocanci d'ăia de neam prost! E un terciu' dracu pe scena politică românească, încât cred că puţini sunt cei care vor merge la vot şi, mai ales, vor avea de unde să aleagă!
Personal...habar nu am ce o să fac! Cine ştie...poate vreunul dintre cerşetorii cu ştaif va găsi o metodă nouă cu care să mă prostească. P'alea vechi deja le-am "halit"! Aşa că, pe final, am o rugăminte: ştiu că nu am cum să scap de cerşetorii cu ştaif...aveţi cumva vreo "indicaţie preţioasă"? Că eu mă uit la viitorul nostru şi văd...un nimic atât de perfect, încât nu l-aş deranja!
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...