Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 14 iunie 2016

MĂ...CINE POATE...POATE!

Întotdeauna am fost de partea celor care se plâng de lipsa locurilor de parcare. Este o realitate "palpabilă", a cărei rezolvare nu o văd într-un viitor prea apropiat.
Sunt de acord, având în vedere împrejurările date, şi cu şoferii care parchează jumătate pe stradă, jumătate pe trotuar. Asta e! Cifrele care reies din Planul de Mobilitate Urbană Durabilă nici măcar nu e nevoie să le comentez: 12.917 autovehicule, din care 11.102 autoturisme, şi numai 857 de locuri de parcare amenajate. Aci...la "muncipiu Câmpina". Aşa că... fiecare se descurcă cum poate. Numai că... nenea şoferul autoturismului din fotografii parcă prea este... descurcăreţ. A văzut indicatorul cu Oprirea Interzisă, cred eu, dar a găsit repede o soluţie.
Sus pe trotuar, şi nu oriunde, ci în buricul oraşului. Bravo tată! Îmi placi! Aş fi vrut să aud ce explicaţiei i-ar fi dat unui agent de poliţie, în cazul în care ar fi fost văzut de vreunul(că s-a pitit bine...în centrul oraşului)!!! Ce ar fi putut să spună? Că a venit cu limuzina să descarce marfă la chioşcul de ziare? Că nu a văzut că acolo este un...trotuar? Că nu ştia că nu se face aşa ceva? De fapt...nici nu mă interesează. Ce mă interesează este tupeul nesimţit aş şoferului. În timp ce alţii intră în parcarea centrală sau se învârt ca nebunii în zonă, pentru a găsi un loc de parcare, şmecheraşul...ţup pe trotuar! Hai să facem toţi la fel! Să vedem ce Mama Zmeilor ar ieşi! Oricum, tare omule! Doar cu un asemenea tupeu poţi face faţă "vicisitudinilor" din trafic. Ţine-o tot aşa! Te punem şi pe un panou, la rubrica: "AŞA DA!"
Relu NISTOR



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...