Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 20 iunie 2016

HUĂ ROMÂNIA!!! (echipa de fotbal)

(editorial) Relu NISTOR
Am vrut să scriu acest material aseară, după terminarea mciului cu Albania, însă mi-a fost teamă că o să arunc calculatorul, dar mai ales televizorul, pe geam. Nu a făcut-o, pentru că le-am cumpărat cu banii mei, munciţi. Am tot stat şi m-am gândit ce le-aş spune jucătorilor şi celor din staff-ul echipei naţionale a României. Şi mi-a venit în cap o expresie pe care o ştiu de ceva vreme: "DACĂ V-ŢI NĂSCUT PROŞTI, SĂ ŞTIŢI CĂ TOCMAI AŢI RECIDIVAT..." Sunt nervos, dezamăgit, trist şi mă consider şi puţin "ceacâr cu capul"...pentru că am crezut până în ultimul meci că "faimoşii" noştri jucători vor "face o figură frumoasă". De ce nu aţi rămas acasă, măi incompetenţilor? De ce aţi lăsat milioane de români să spere? Sincer să fiu, dacă aş fi vreun "reclamagiu de profesie"...v-aş da în judecată! Pentru ce? Pentru posesie ilegală de picioare, mâini, jumătăţi de plămâni şi "umbre de creier." Pe toţi! Începând cu taica Puiu(cu icoanele lui cu tot) şi terminând cu ăla cu Salatini Platini! Taica Puiu...ai tras ceva pe nas sau ai fumat ceva cu Alibec? Tătăruşanule...ai fost..."salată" şi cred că Platini ţi-ar trage vreo două scaltoace după ceafa aia groasă pe care o ai! Nu are rost să îi iau pe toţi la rând! Ne-aţi făcut de cacao, v-aţi bătut joc de noi, am impresia... chiar să vă pese! În toate meciurile, pe care le-am urmărit cu sufletul la gură, aţi arătat că locul vostru este pe maidanul din capul satului, pe terenul din curtea şcolii! Mă uitam la cei din galerie...săracii oameni, merită un 10(zece) pentru prestaţia lor.
Doar galeria a jucat la acest Campionat European! Cred că aţi face bine să nu vă mai întoarceţi în ţara asta, plecaţi direct în Albania, să beţi un păhărel alături de cei care au făcut istorie pentru echipa lor naţională. Dar de ce un păhărel? Faceţi-vă zob...şi nu uitaţi să daţi câteva picături pe jos, aşa...în amintirea unei echipe naţionale care aducea şi zâmbete pe feţele românilor! Multe mi-ar mai veni la gură, dar ştiu că aveţi deja "frigiderele pline". SĂ MÂNCAŢI SINGURI CONŢINUTUL! Că numai carne este pe acolo!
A, v-aş mai da în judecată şi pentru timpul meu, preţios de altfel, pe care l-am petrecut în faţa televizorului. Sunteţi proşti grămadă şi recidivaţi cu fiecare ocazie pe care o aveţi. Dăruire pe teren? Trebuia să daţi "cu jula" prin buzunarele albanezilor, pentru a vedea cu ce se mănâncă această dăruire! Mă întreb, oare ştiţi semnificaţia acestui cuvânt? Sper ca presa internaţională să dea cu voi de pământ, să vă târască prin toate noroaiele existente, dar şi prin cele pe care fiecare suporter român le-a inventat! Echipa? O adunătură de javre ordinare, cu buzunarele ticsite de bani, o "grămadă de îngrămădiţi", care pur şi simplu nu aveau ce căuta la Campionatul Europeanul. Nici 11 vagoane de "tix" nu ar putea scoate jegul din sufletele voastre. Singurele lumini, cu adevărat stălucitoare, au fost cele din sufletele suporterilor, de pe stadion sau din faţa televizoarelor.
Sunt mândru că sunt român, am sentimente puternice legate de aceste pământuri, dar trebuie să o spun, cu gura până la urechi, deşi îmi pare rău: "HUĂ România, echipa de non-fotbal!". Dar de ce să mă mai agit atâta...când pe ei îi doare drept în locul unde nu bate niciodată soarele.
p.s. Când îi mai auzeam şi comentatorii ăia, m-am tot întrebat...se uită la acelaşi meci, ca toţi românii? Le spun eu, acum după meci, măi "guriştilor"...am fost făcuţi una cu pământul, ne-au călcat în picioare, cu graţie! Ne-au arătat ce înseamnă să vrei, să poţi! Deşi ştiau că nu au şanse de calificare, mândria i-a făcut să joace "în draci". Încă un cuvânt pe care ai noştrii falnici jucători nu îl ştiu!
"Deşteaptă-te române,
din jocul cel de moarte,
În care vor învinge
Doar cei ce ştiu ce-i... minge..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...