Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 29 iunie 2016

"FAC REVOLUŢIE! ÎNTRE 4 OCHI!"...

Cred că nu sunt singurul care a văzut sau a scris câteva rânduri referitoare la situaţiile legate de locurile de parcare pentru persoane cu handicap. Zilele trecute, trecând prin parcarea din zona pieţei, nu am putut să nu observ o maşină parcată chiar pe un astfel de loc. Am făcut o fotografie şi...m-am pus pe aşteptat. Nu au trecut decât câteva minute şi a apărut şoferul Daciei(PH-68-SCM)! M-am uitat atent la el şi...nici urmă de handicap! Sănătos tun! Cel puţin fizic! Strigător la cer, având în vedere că erau locuri libere în parcare. Nu vreau să vă spun ce am gândit în acel moment. Dar vreau să redau cuvintele unei persoane care, din nefericire, a ajuns într-un scaun cu rotile: "Eu fac revoluţie! Între patru ochi, cu cel care parchează în locurile special amenajate pentru persoanele cu handicap. Îl aştept să vină la maşină şi îl întreb dacă parcarea lui în acel loc este justificată. Bineânţeles că nu este. Nu fac scandal, în gura mare, îi spun cu frumosul că nu e bine. Înţeleg că le lipseşte educaţia. Din păcate acest gen de situaţii se întâmplă foarte des, dintr-un motiv foarte simplu...locul de parcare este în apropierea căii de acces în unitatea de alimentaţie. Eu fac un fel de revoluţie surdă, cu fiecare în parte, dar nu cred că mă fac înţeleasă".
Trist, dar adevărat. Se întâmplă sub ochii noştri şi, de cele mai multe ori,
tacem din gură. Ce ar fi să ne treacă măcar o milisecundă prin cap ideea că am fi noi în pielea persoanei care a avut bunăvoinţa să îmi acorde acest interviu?
Întrebaţi-vă şi o să vedeţi că nu aţi face o "revoluţie surdă". Aşa că haideţi să fim oameni! Dacă nu îi luăm noi "de urechi", măcar să dăm un telefon la Poliţia Locală(0244.33.24.20). Cred că o amendă "substanţială" ar durea mai tare decât... "îi spun cu fromosul că nu e bine"... al persoanelor cu handicap, care văd cum locurile de parcare special amenajate sunt ocupate de persoane care nu au avut parte de ghinion în viaţă. Sau mai simplu: faceţi fotografii, postaţi-le pe facebook...şi cine ştie, poate că se va rezolva ceva.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...