Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 12 septembrie 2016

PENTRU CEI D-A DOIŞPEA!!!












Întâmplarea face...frate,
Nu mai dorm uşor...pe spate,
Ceasul sună disperat
Este luni, zi de rahat!
Patu-mi strigă: stai aci,
E devreme, unde pleci?
Răsun-o voce, clar, stridentă...
Este mama...tot prezentă:
Acum pleci, nu vrei absenţă!

Aoleu, începe şcoala...
N-am ce face, dar-ar boala!
Uniforma mă aşteaptă,
Lacrima îmi curge "dreaptă"
Unde dracu să mă duc...
Ia...de somn să mă apuc!

Şapca, şlapii şi gagica,
Cico, snacksuri, bericica,
Ochii după funduleţe
Loc de vis, cu beculeţe.
Asta-i tot ce vreau acum
Restul să se facă scrum!

P.S.

Mamă...ce mai vis urât,
Spuse el cu-n nod în gât,
Pe la doişpe şi ceva
Când îl sună cineva:

- Ai fost bă...astăzi...la şcoală?
- Nu, că sufăr de o boală!
- Ce ai frate, zi p-a scurtă!
- Mă bate ceva pe burtă!
- Las' că trece, ştiu prea bine,
  Că am fost şi eu ca tine!
- Bine bă...te cred prea bine,
  Dar ce facem...mâine ţine?
- Mâine bro'...mergem la şcoală!
  N-am scutire p'aşa boală!
- OK man...strigă el tare
  Vre-un imbold...punct de plecare?
- Auzi tu...băi giumbilix
  Ai o foaie şi un pix?
- Am frăţică, cum să n-am,
  Pe acolo, prin ghiozdan!


- Totu-i bine şi mishto
  Că avem oră kashto
  Cu aia de calculatoare...
  Ce "balcoane"...ce picioare!
- Omule...m-ai lămurit
  Şi pe şcoală sunt chitit!
  Dar acum, făr' de bravură,
  Tre' să scap de umflătură!
- Scapă, dar făr' echivoc,
  Mâine o s-o ai la loc!

Şi umflat, sau dezumflat,
Pe la şcoală marţi a dat,
Hotărât, c-o cauză:
Să stea numa-n pauză!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...