Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 27 septembrie 2016

Primarul câmpinenilor la DNA! Ce CRED câmpinenii!!!

Primarul HORIA TISEANU - sub control judiciar pentru 60 de zile!!!
Un dosar în care este cercetat pentru abuz în serviciu şi trafic de influenţă!!!
La ieşirea din sediul DNA Ploieşti...primarul a tot repetat: nu comentez!!!

Este dreptul primarului Horia Tiseanu să nu comenteze pe marginea acuzaţiilor ce i se aduc. Pentru el este chiar indicat să nu vorbească despre ce s-a întâmplat în sediul DNA Ploieşti. Numai că "problema" lui este publică, a apărut pe toate căile de comunicare în masă. Dacă Horia Tiseanu nu comentează, CampinaRadar a dat ocazia, ca de obicei, unui număr de 10 câmpineni...să-şi dea cu părerea. Tineri, oameni maturi şi pensionari.

1. Dacă a greşit...să plătească! Dacă nu...se va vedea! Să vedem ce se va înâmpla, ce se va afla în aceste 60 de zile. Dar...cred că se vor afla multe. Şi despre el, şi despre alţii!

2. Mă aşteptam. Păi casa aia o are făcută pentru mândră, acolo pe Muscel, lângă cimitir. Şi tot ce a făcut! Degeaba le pune pe spinarea lui fi-su! Că nu e nimic a lui fi-su! Toată e mâna lui! Eu am crezut că e un om mai serios. Dar acum mi-am dat seama ce-i poate pielea. Ce a putut să facă din noi, cei de jos! Ne-a orbit în aşa fel încât ziceam: uite domnule, ce primar! Dar uite că, acum, la sfârşit, ne dăm seama că nu a fost pentru noi. Noi nu am primit o invitaţie să mergem undeva, că na...suntem din pătura de jos, nu am avut un 8 Martie, nu am primit o floare, nu ne-a chemat la un spectacol...nimic! Totul a fost pentru rude, neamuri, prieteni şi aşa mai departe. Noi, cei de jos, am fost chiar nevăzuţi de el!

3. Abia acum a intrat primarul în joc! În horă! De acum încolo vor urma toate anchetele. Toţi din jurul lui vor fi anchetaţi. Se va afla ce s-a întâmplat cu banii, unde au ajuns, cum şi-a făcut averea. Abia acum vor începe percheziţiile, acasă, la Primărie, în garaj, pe peste tot. 100% este vinovat! Să nu tragă şi pe alţii după el!

4. Nu ştiu cât este de adevărat! Dar mă aşteptam să fie chemat la DNA. Era cazul să se întâmple şi asta! Se vorbea despre asta de când a fost făcută pasarela de la intrarea în oraş. Totuşi..mi se pare o chestiune legată cu aţă albă şi cred că DNA-ul face şi un fel de exces de zel.

5. Este exact ca în proverbul ăla: când lucrezi atâţia ani cu mierea sau în cofetărie, este imposibil să nu bagi degetul şi să guşti! Asta este! Se va vedea în instanţă. După cum se ştie... mulţi ajung pe la DNA şi scapă. Vom vedea!

6. Nu e de mirare! Pur şi simplu nu mă miră! De cât timp era în vizor? Ştiu şi eu că se vorbeşte că a făcut, că a dres...asta ştiu! Cineva trebuie să ştie adevărul!

7. Nu prea ştiu ce să zic! Unii îl iau în braţe, alţii îl muşcă de fund! Părerile sunt împărţite. Dacă a făcut prostii...acum să tragă! Dar stai liniştit...toţi au făcut măgării! Crezi că e singurul primar? Nu vezi că asta e la modă acum? Dau ăştia pe la telvizor...de te enerveză. Primarii joacă la grupa mică!

8. Sincer...mă aşteptam la aşa ceva! Nu ştiu eu toate mânărelile lui...dar mă aşteptam! Am auzit şi eu că şi-a făcut mai multe chestii, de exemplu casa aia, pentru femeia aia care ia făcut un copil...nu prea cred că avea cum să facă toate astea din banii lui. Cu banii lui i-a mânjit pe alţii! Nu şiam că va ajunge la DNA, dar un control trebuia să i se facă. Nu cred că este vreo învârteală, pentru că el face învârtelile. El le-a făcut învârteli altora!

9. Da, mă aşteptam! Era ceva normal! Acuzaţiile care i se aduc sunt reale...mai mult ca sigur! Dacă se ştie basma curată...să fie sănătos, dacă nu...iar să fie sănătos! Acum...ăia de la DNA vor decide!

10. Era de aşteptat! Parcă prea credea că e la el pe tarla. Şi...ce să ne mai ascundem după deget... toată lumea ştia că a băgat mâna! Acum rămâne de văzut cât de adânc. DNA-ul o să stabilească. Atunci o să ne dăm seama ce fel de primar ne-a condus atâţia ani. Nu cred că o să scape basma curată. Nu are cum!

Voi reveni cu mai multe amănunte şi considerente personale, în momentul în care apele alele se vor mai linişti! Sau, să fim serioşi, atunci când chiar se vor tulbura. Aştept să văd ce se va mai afla "pe surse" de la DNA Ploieşti!!! Trebuie să fim cu ochii în patru că...doar este primarul nostru. Ales democratic! Pentru a nu ştiu câta oară!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...