Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 31 iulie 2015

MUNCESC...SAU FURĂ

MUNCESC...SAU FURĂ

Întrebare. Da fapt două, de la un cititor. De ce sunt alungați cei care vând pe la colțuri de strada...bureți, zmeură, mure, cireșe, vișine, mere, pere, zmeură, sunătoare...ș.a.m.d.
A doua întrebare....muncesc sau fură?

1. Nu plătesc nici hoții... nici cerșetorii... nici un fel de impozit. De ce nu îi lasă? Oamenii ăștia chiar muncesc.
2. Cred că fac evaziune fiscală. Nu plătesc nici un fel de taxă. Dar muncesc. Din greu. Întrebarea este ce facem cu ăia care chiar fură? Oamenii ăștia chiar muncesc, culeg, lucruri pe care noi chiar le vrem și dacă nu ar fi culese s-ar strica.
3. Logic! Fură! Le iau de prin curțile oamenilor. Cine să ți le ia? Uliul? Ar trebui impozitați.
4. Ar trebui să fie alungați cât nu au locul lor. Poate că ar trebui să fie cineva care să colecteze toată marfa lor. Pe de o parte...muncesc, dar nu plătesc nici un fel de taxe. Numai că sunt prea mulți care fac ceea ce fac ei.
5. Eu nu aș face ceea ce fac ei. Chiar muncesc. Sigur că mai și fură. Dar îmi place când îi văd la colț de stradă. Aș vrea ca toată treaba asta să fie legalizată cumva. 
 După cum vedeți părerile sunt împărțite. Au fost cinci câmpineni care au stat de vorbă cu mine. Ce am eu de spus...tot timpul cumpăr de la colț de stradă. Din punctul meu, repet, al meu, acolo găsești produse bune.
Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...