Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 27 iulie 2015

DAU ȘI ȘLIPII DĂ PĂ MINE!

DAU ȘI ȘLIPII DĂ PĂ MINE!
Editorial (Relu Nistor)

Fost-am plecat câteva zile. Și când fiul mamei mele a venit acasă a auzit ceva foarte interesant: HAI SĂ VINDEM ȘI ULTIMUL BAZIN DE ÎNOT DIN CÂMPINA! Mai jos o să vedeți materialul luat de pe site-ul Primăriei Câmpina. Am încercat să-l corectez....dar m-am lăsat. Ceva - ceva am corectat! Dacă aveți chef să-l citiți...lectură plăcută. Între timp... cu șlipii jos! Mai jos commentariul meu.
Consiliul local al municipiului Campina adopta prezenta hotarare.
Art.l. (1) - Aproba asocierea in participatie a Municipiului Campina cu
S.C. Joes Top Impex S.R.L. Ceptura, in vederea exploatarii in comun a strandului de
la Casa Tineretului, inventariat in domeniul public al municipiul Campina.
(2) - Contractul de asociere in participatie constituie ANEXA la
prezenta hotarare.
(3) - Se imputerniceste executivul Primariei municipiului Campina sa
incheie contractul de asociere in participatie.
Art.2. - Prezenta hotarare se comunica:
- Institutiei Prefectului judetului Prahova;
- Primarului municipiului Campina;
- Directiei Economice;
- Directiei investitii;
- Serviciului juridic, contencios administrativ;
- Serviciului administrarea domeniului public si privat;
- Biroului urbanism;
- S.C. Joes Top Impex S.R.L. Ceptura.
Presedinte de Sedinta, Contrasemneaza,
Consilier, Secretar,
jr. Moldoveanu Paul
Campina, 30 iulie 2015
Nr.
Cod FP-06-01, ver.l
Mă doare deja capul! Nu știu cine Mama Zmeilor scrie textele astea...dar e bun! Sau bună! Cert este că ăștia din administrația locală...”e nebuni”. Băi tată, te lauzi că ești șef de municipiu, tu ca și Consiliu Local, și nu eșți în stare să administrezi unicul, singurul și ”ză faking oan” bazin din urbe? Hai...mă lași? Lasă mă...că vine ăla de la Ceptura...și ne sparge. Voi chiar sunteți cu capul? Propun ca toți câmpinenii care nu ar fi de acord cu voi să își doneze... slipii! Ar fi o treabă. Dar să înceapă cu cei ai consilierilor locali. Acum...depinde cum vor vota...poate nu vor pleca toți acasă în poponețul gol. Trăiască ștrandul în care ne-am născut, că așa, prea tare, nu prea ne-a durut. Dar o să ne doară. Direct la Ceptura! Ăia de lângă CONSILIUL LOCAL CÂMPINA. Ne vedem joi, la vot. Hai CEPTURA. Vedeți să nu vă strângeți prea mult și centura. Aaaa...vorba unui prieten de-al meu...ce-ar fi să vindem și bulevarul central?

Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...