Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 7 iulie 2015

CE GÂNDEȘTI CÂND VEZI UN POLIȚIST PE STRADĂ?

CE GÂNDEȘTI CÂND VEZI UN POLIȚIST PE STRADĂ?

Recunosc! Întrebarea îmi aparține. Răspunsurile nu! Nu o să commentez, pentru că nu vreau să fiu arestat. Și totuși... aș vrea să vă uitați la răspunsurile celor 10 câmpineni. Răspunsuri înregistrate și asumate. 

1. Când văd un polițist pe stradă îmi dau seama că ăla este pus acolo să nu facă nimic. Pur și simplu. Și dimineața. Și seara. Toți, dar toți, și spun asta cu mâna pe inimă, mai întâi te întrebă unde îți este portofelul. 
2. Dacă sunt fără mașină nu mă interesează. Dacă sunt cu mașina mă gândesc că mă oprește. Cine știe ce îmi găsește. Că altceva...Poate că mă simt mai în siguranță, seara, când îl văd pe stradă. Însă ziua, sentimentul de siguranță nu prea îl am. 
3. Bă! Părerea
 mea este că are mare curaj să meargă pe stradă cu uniforma aia. Când îi văd nu mă mai gândesc la nimic. Doar dispreț. Cât de mult vrea să stea el în uniforma aia? Eu nu aș sta...ca să mă înjure toată lumea. 

4. Face parte din peisaj. Mie îmi inspiră încredere. 
5. Îi zic să se ducă....știți voi unde! Ce caută acolo? Mai ales la 40 de grade? Poliția lipsește noaptea. Auzi doar de sticle în cap și alte alea.
6. Vai de p..a lui! Iar a ieșit la agățat. Să își ia șpaga. Ca să nu mai vorbim de trafic, curve și alte alea! Fără lege și fără ordine. Atât am de spus! 
7. E și el pe acolo. Cred că nici măcar nu știe ce face. Dar nu îmi place când îl văd. 
8. Să le-o trag la m....ă. Ne iau banii degeaba. Nu știu ce caută pe stradă. Cred că s-au rătăcit! 
9. Mă gândesc să merg mai încet. Numai să nu mă oprească. Totuși...parcă aș spune....uite-l și pe handicapatul ăsta!
10.E o meserie destul de ingrată si dificilă mai ales că ai de a face cu oamenii. Orice ai face tot o să comenteze cineva decizia ta, așa că sincer îmi pare rău pentru ei, dar sunt un rău NECESAR fără de care ar fi SIGUR haos. Toți ar face cum îi taie capu și cu părere de rău trebuie să recunosc că nu suntem o nație prea deșteaptă. Pare că singurul nostru țel e cum să încălcăm regulile. Mie personal ( probabil trebuie să menționez că NU sunt polițistă) nu mi-a fost niciodată frică de ei. Așa că domnilor polițiști... Pe ei și pe mamele lor!

Întrebarea îmi aparține și...nu prea. Un pic modificată și ați văzut răspunsurile. Nu le commentez. Este treaba altora să își dea seama ce înseamnă aceste Răspunsuri. 

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...