Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 30 iulie 2015

BRAVO DOM ~LE~...

BRAVO DOM ~LE~...
Cred că este pentru prima oară când ”cedez” acestă rubrică. Cristian, îmi cer scuze, am fost ocupat cu alte treburi. Dar textul tău, urmare al unuia scris de mine, merită să fie văzut. 

Cristian Din 
”Majoritatea nu inteleg ce este cersetoria. Inclinam sa credem ca dand bani unuia ce cerseste ajutam un om nevoias. Ei bine ati fi surprinsi sa aflati ca de fapt cersetorul e om al muncii. Ca nu plateste el taxe la stat nu e mare scofala. Nici biserica nu prea plateste si nu ne formalizam... Pe scurt cersetorul munceste. El merge in fiecare zi la munca tot asa cum prostituata (aia pe care statul roman o ignora ca profesie) merge zilnic la munca. Cersetorii urmeaza o scola daca nu stiati. La putini dintre ei o scoala bazata pe experientele proprii dar la majoritatea e de fapt o scoala perfect pusa la punct. Cu profesori si invatacei. Profesori care le explica ce sa faca si cum sa faca. Si dupa cum vedeti din mini sondajul lui Relu majoritatea sunt impresionati si dau zic ei de pomana. De fapt platesc, unii din ei, chiar din putinul ce il au, lipsa unei educatii adecvate si implicit talentul si scolarizarea cersetorului. Am vazut atat prostituata cat si cersetor care dupa terminarea "serviciului" nu ai fi putut sa iti inchipui ce profeseaza. In plus in marile orase cersetorul ca si prostituata isi plateste locul de munca si protectia necesara. Ca legile nu permit aceste lucruri nu are importanta. Ele oricum se intampla. Ce greseste politicianul si statul roman e ca nu recunoaste oficial si nu impoziteaza aceste doua profesii. De ce nu o face? Ei bine aici e mult de discutat.

100% textul lui Cristian. Nu am modificat absolul nimic. Nici măcar întrebările pe care cine le-a adresat în urma materialului pe care l-am postat. Aici tac. Nu înainte de a-i lui Cristian că îmi pare scuze pentru întârziere. Ne mai auzim.

Un comentariu:

COMMENTATI AICI...