Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 2 iulie 2015

CERȘETORIA ȘI....BANII!

CERȘETORIA ȘI....BANII!

Ori proști, ori mână largă....ori vai de mama noastră. Vedem cum cerșetorii ne fac cu capul, cum ne fac pe la buzunare, și tot nu pricepem. Următorul material spune totul pe șleau. Sunt 10 câmpineni, cu părerile lor. 

1. Da. Le dau. Și bani și alimente. Nu sunt eu ăla bogatul...dar le dau. Dar din câte am auzit, ăștia câștigă mai mult decât câștig eu, care muncesc zi de zi. Dar tot le dau...așa m-am născut! 
2. Nu le dau! Pentru că nu  sunt acolo unde ar trebui să iasă la prima vedere. Dar am auzit că ăștia câștigă până la 3.000 de lei pe zi. Cred că depinde de talent. 
3. Câteodată le dau. Sau Nu. Mă uit la cum arată. Nu știu cât câștigă. Dar am auzit că unii dintre ei câștigă sume fabuloase. 
4. La români le dau. Oameni cu handicap, care nu au putere de muncă. Voi vă dați seama că ăștia câștigă două salarii de ale noastre...într-o zi?
5. Mai dau! Le dau pentru că nu au ce să mănânce. Am văzut știrea cu ăla care avea 30 de milioane la el. Dar tot le dau. Asta e!
6. Da... le dau...de milă. Nu mă gândesc cam cât câștigă pe zi, că m-ar apuca durerea de cap. 
7. Mai dau câteodată. Dar nu dau la toți. Mai des dau când sunt copii, că îmi este milă. Dar trebuie să spun că am auzit cam câte milioane câștigă pe zi. 
8. Mai dau! Dacă nu au ce să mănânce? Dacă ar fi să cred știrea aia cu ăla care câștigă 30 de milioane pe zi...eu mă omor. Am mari necazuri în familie...dar tot le dau...îmi este milă de ei.
9. Știu că greșesc...dar le dau. Nu ar trebui...dar le dau.
10. Să îi ia toți dracii! Nu le dau nimic. Numai cu mâna întinsă? La muncă!
Atât timp cât există oameni miloși o să existe și cerșetori care vor exploata această latură a omenirii. Că o folosesc în scopuri care sunt tangente cu excrocheria asta depinde de educație sau de caracter. Din moment ce banii sunt câștigați ușor nu văd de ce s-ar opri. Așa că gândiți-vă de două ori înainte să încurajați acest fenomen.(C.L.)
Acum urmez eu! Ăla răul! Cred că românul este cam prost de felul lui. Uneori în modul pozitiv. Ceea ce este bine! Dar în ceea ce privește cerșetoria....chiar este prost. Mă puteți contracara pe tulburelu@yahoo.com. Chiar aș vrea să văd cu ce argumente îmi puteți arunca în față. Le primesc. Chiar îmi pregătesc un prosop. Luat de la un cerșetor. Pe bani puțini. 

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA...PA!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...