Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 20 februarie 2015

BRAVO DOM"LE!!!! JULITURA!!!

Cât de des nu am ajuns acasă și ne-au cam luat părinții la doi păzea când veneam juliți? Mai pe colo.. mai pe colo! Dacă tot este editorial spun, sincer, că am venit de multe ori julit. BRAVO DOM"LE!!!! Așa îmi spuneam! Dă cu tine de pamânt casă vezi cum este! Dar aici vorbim, pardon, scriem, despre un pamflet, sau ceva în genul ăsta! Am cunoscuți, să fie sănătoși și de acum încolo, dacă o să le reușească, hmmmmmm....care s-au cam julit! De un asfalt, de o bordură, de o cracă, de un copac, de ....de cine mai știe ce... BRRAVO... S-AU JULIT!!! Așa, martalogi, cum ar spune niște prieteni, de vârstă cu mine, copiii din ziua de azi fac escoriații, pardon...julituri, în tastarura de la calculator! Se zgârie pe net! Fac o contuzie când dau cu face...book de asfalt! Nu sunt prea sigur cine se accidentează: fața sau cartea? Sincer, din discuțiile pe care le-am tot purtat în ultima perioadă, am aflat că aproape nimeni nu se mai julește. Așa cum trebuie! Adică... julitură nene! Cum s-a ajuns la așa ceva? S-au săturat copiii să se zgârie în tastatută? S-au cocoșat din cauza tabletei? Sau au uitat, din cauza celor cărora le scriu acest material, cum este să te bați cu vecinul de pe scara doi, să joci pititea, șapte cai, lapte gros și monopol, să furi mere de la vecinu, să strige mă-ta după tine să vi in casă... și tu te duceai JULIT! Dar fericit. Îmi este dor de o julitură. Cine știe...poate îmi pune cineva o piedică. Dacă nu, îi pun eu una ca să văd o julitură! Și aș vrea să o vadă și niște copii!

Relu Nistor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...