Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 19 februarie 2015

AM REVENIT! by Relu Nistor BRAVO DOM"LE!!!! STRADA...FERATĂ!!!

Chiar îmi era dor de rubrica asta! Înainte să scriu ceea ce vreau.. îmi salut foştii colegi de muncă. Şi aşa cum spunea o colega... fii al dracului! Având în vedere că este şoferiţă, îi dedic materialul. Dacă îi pot spune aşa! Măi oameni buni...vă mai aduceţi aminte când am făcut eu un material cu asfaltarea străzii C-tin Stere? Am gonit pe strada cu pricina, cu o cameră de filmat în mânuțele mele, am ieșit pe geam, am înghițit o muscă...nu prea bună! Dar la final am apreciat administrația locală, executiv și legislativ. Numai că un prieten de-al meu mi-a spus deunăzi că a plecat cu trenul la ...Turnătorie! Și tot zice în telefon...țâca...țâca...țâca!!! Io, în mintea mea....băi frate, ăsta a luat-o razna! Numai că omul circula regulamentar, atât cât putea la ora aia, pe o stradă, și anume Constantin Stere, evident către Turnătorie! Și acum urmează partea tare! Țin minte că eu am fost ...suportul de microfon...care a tot pus întrebări în stânga și în dreapta: domnilor....asfaltați....bine....dar așa o să rămână? Răspunsul a fost simplu....DA!!!

Trebuie să fii chior, orb sau ce mai vrei... dar chiar și așa du-te pe C-tin Stere și o să vezi investiția făcută de administrația locală. Bani băgați, bani săpați și...mai departe...
BRAVO DOM"LE!!!!




STRADA...FERATĂ!!!
La o parte...vine trenul! Nici nu vreau să mă gândesc cine este la "VOLAN". Nu de alta. dar pe C-tin Stere ești ca pe șine. CA pe ȘOSEAUA FERATĂ!!





Felicitări DOMNILOR!!!
promit că o să revin (fără majuscule)

Relu Nistor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...