Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 28 februarie 2015

EDITORIAL (Relu Nistor) SĂ NE DĂM PUNMI !!! SAU SĂ RÂDEM ÎN EI...

Ca să vă spun sincer am avut o idee oarecum ciudată. Sau nu! o întrebare simplă, adresată prin telefon unor persoane, fără nume, să ne fie clar, chiar m-a făcut să râd. Gata cu vorbăria! Să începem cu doamnele!
 ÎNTREBAREA: cum ați reacționa dacă soțul/soția v-ar lovi cu pumnul în ...meclă?




DOAMNELE:
1. Imediat i-aș da înapoi
2.Depinde pentru ce l-am luat
3.Cred că i-aș rupe capul
4.Pe moment nimic
5.Reacționez la fel
6.Cu același pumn
7.I-aș da și eu unul
8.Aș riposta pentru că este dreptul femeii.
9.I-aș da înapoi dacă vine de nicăieri. Dacă mă m-ai trezesc...CUCU!
10. Îi dau una cu tigaia in cap cand doarme. hi hi
11.Nu îl uit și îi întorc ,,favoru,, când se așteaptă mai puțin, asta dacă mai stau cu el.

Și cam așa stau lucrurile. De unde vine pumnul?.... către mecla căruia merge? Să nu fim misogini și să vedem ce au răspuns și bărbații. Ce mama dracu..., e DEMOCRAȚIE!!!

DOMNII:
1.Nu aș reacționa
2.Nu aș reacționa pentru că este femeie
3.I-aș spune că îmi pare rău
4.I-aș da un șut în cur
5. M-aș abține, ca să nu îi dau una
6.UIMIRE....o iau de ciuf
7. I-aș trage și eu unul la fel. Dar bărbătesc!
8.Nu cred că ar putea. I-aș trânti eu una înainte!
9.Și eu unde ar trebui să fiu?
10.Ai văzut broscuțe iarna?

P.S. Trebuie să recunosc că, deși, mi-a luat o zi întreagă să fac acest sondaj... a meritat osteneala. Concluziile le trageți dumneavoastră. Este un sondaj real, si numerele de telefon ale celor intervievați sunt la mine în telefon.
semnat 
Relu Nistor
(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...