Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 19 februarie 2015

CE MAMA DRACU FACEŢI?

Încerc, dar nu prea îmi iese, să îmi dau seama ce "mama dracu" fac ăştia de prin justiţie, DNA, procuratură.... sau cine ştie ce MAMA ZMEILOR mai sunt!!!          Vorbesc în nume personal....respect televiziunea, respect oamenii care lucrează pe acolo (nu pe toţi), dar ne spuneţi şi nouă ce MAMA DRACU FACEŢI? Vă arestaţi în draci unii pe alţii, când, de fapt, ar trebui să vă arestăm noi pe toţi? Cel puţin este bine că unii şi-au dat seama că nu sunt doar nişte bile pe o masă de biliard! Poate că doresc să fie nişte bile pătrate! Chiar nu mă interesează cine este la "butoane"... dar aş vrea să nu mai trec prin piaţă şi să văd pensionari, oameni în etate, care pur şi simplu mă întreaba pe faţă....NOI CE SĂ MAI CREDEM? Le-am răspuns...eu o să încerc să fiu o bilă pătrată. Nu la fel de pătrată ca mintea celor care ne conduc! Doamne Fereşte! Dar pot să întreb! Dacă nu mă uit la Chip and Dale! Acolo cel puţin zămbesc. Pe final, măi voi ăia de sus, suntem şi noi pe aici! Şi nu uitaţi, că în majoritatea cazurilor Chip and Dale căştigă. O să câştige şi cu capul "nepătrat"....cei care întreabă "ce mama dracu faceţi"...ne lăsaţi şi pe noi să trăim, să respirăm... să facem ceva? Măcar mai avem posibilitatea să scriem.

Relu Nistor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...