Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 9 mai 2017

AI PUȚINTICĂ RĂBDARE!!!





Cred că deja putem să-i spunem: "poveste stâlpilor"! Pe data de 3 mai, pe site-ul Casei de Cultură Geo Bogza, apărea un material în care câmpinenii erau informați că în fața Casei de Cultură au fost montați niște sâlpi, al căror rol ar fi fost acela de a împiedica parcarea mașinilor în fața clădirii.
 Cititorii, imediat au comentat  pe marginea aricolului. Unii despre faptul că măsura nu va fi pe placul instructorilor auto (în perioada examenului practic), alții au remarcat faptul că printre stâlpi poți intra lejer cu o mașină. A fost momentul în care am spus și eu: "încapi și cu un camion". Imediat a venit și răspunsul:
 "Heiii...între stâlpi vor fi montate lanțuri. Poza a fost făcută azi, când abia începuseră lucrarea. Puțintică răbdare Nistor Relu." Între cele două comentarii...a mai apărut unul, al unui tânăr, care cred că nu știa câtă dreptate poate să aibă: "Lucrarea lui Dorel?" Ei...da! Nu a trebuit să am multă răbdare. Lanțurile au fost montate. S-a dovedit a fi și sănătoase! Când mă gândeam să mă deplasez la locul faptei, am văzut pe facebook (foto: campinatv.ro) că lanțurile au rezistat! Stâlpii...ba! Imediat au fost înlăturați, dar pozele deja erau pe net! În scurt timp parcarea din fața Casei de Cultură arăta exact ca înainte.
Dar, să fim clari, nu s-a renunțat la idee! În dimineața zilei de 9 mai, pe ploaie, printre elevii care susțineau proba practică a examenului de conducere, cu o semnalizare realizată din găleți și bidoane, muncitorii s-au apucat de treabă. Din nou! Acum...să am puțintică răbdare! Cum am fost sfătuit. Cine știe, poate, în cele din urmă, ideea conducerii Casei de Cultură va fi pusă în parctică, așa cum era...pe hârtie! A, să nu uit: tot prin comentarii, am citit și ceva legat de prinderea celor care au distrus "lucrarea". Se aude ceva?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...