Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 9 noiembrie 2016

WOW...pe BUNE??? Întrebări şi...răspunsuri!!!


WOW...pe BUNE???
Întrebări şi...răspunsuri!!!


Un material destul de "stufos"! Sper să aveţi răbdare să-l citiţi! V-am obişnuit cu materialele în care stau de vorbă cu 10 câmpineni, despre anumite subiecte. De data aceasta...două întrebări!

- Aveţi încredere în politicienii români?
- Ce veţi face pe 11 decembrie, la alegerile parlamentare?

Mai jos o să vedeţi răspunsurile intervievaţilor, tineri, persoane mature şi pensionari. Singurul comentariu pe care o să-l fac, înainte să le citiţi(sunt 100% reale)...este cel din titlu: WOW...pe BUNE???

1. Încredere? Mă faci să râd! Am o..."sulă" încredere! Cred că asta spune tot, ţine loc de orice cuvinte! Încredere ...zero, zero barat...pe minus! La alegerile parlamentare nu mă duc! Dă-i dracu să-i ia! Nu are nici un rost să mă mai duc. Îi las pe alţii să aleagă în locul meu...pentru că e acelaşi lucru! Am fost la alegeri atunci, pentru preşedinte...că face, că drege, vai ce bucurie mare! Şi acum? Abia de îl mai vezi la ochi. Să îi ia dracu pe toţi!

2. Nu am încredere în nici un politician, de oriunde ar fi el! La vot nu mă duc... pentru că nu mă interesează alegerile astea. Pur şi simplu nu am pe cine să aleg!

3. Nu am nici un fel de încredere în politicieni. Pur şi simplu refuz să mă mai uit la televizor. Dar o să merg la alegeri, o să rămân consecvent şi o să votez PSD-ul! Pe ei i-am votat de fiecare dată, o să-i votez şi acum! Pe cine altcineva să votez?

4. Încredere? Am pe dracu să mă ia! Mă uit la ei, pe la televizor, şi mă bufneşte râsul! Sunt toţi proşti grămadă. Ce e mi rău e că...fără politicieni, fără partide politice, nu se poate! Nu ai ce să faci! Dar nici nu mai şti pe cine dracului să mai pui acolo! Te uiţi în urmă...ce au spus că fac şi ce au făcut...scurt şi la obiect! De dus la vot...mă duc! Dar o să pun la ştampile de o să găuresc dracului buletinul ăla de vot! Ce să aleg? Sunt două...mari şi late, mai apare câte un mimuţoi care zice că schimbă clasa politică, câte un ciuli-buli, câte o puştoaică cu fusta scurtă, câte o secretară! Dar şefii rămân tot acolo! Poate să se schimbe 90% dintre ei, dacă rămân ăia care dau ordinele...tot aia e! Şi ăia de stânga şi ăia de dreapta sunt nişte proşti! Măcar acum să fie puţin deştepţi! Prin declaraţiile lor, cei de dreapta îi aruncă pe alegători în braţele celor de stânga! Concluzia mea: stânga morţi, dreapta mai morţi decât stânga! Fă tu calculele!

5. Nu am nici un fel de încredere în politicienii români! Mă duc la vot, pun ştampila pe cât mai mulţi şi îmi anulez votul. Până acum toţi au promis şi nu au făcut nimic! Alţii noi? Nici ăştia nu-mi inspiră încredere. Pur şi simplu nu am cu cine. Aşa că îmi anulez votul! Oamenii s-au săturat!

6. Niciodată! Oricare ar fi fost ei! În decembrie o să fac un lucru simplu: îmi anulez votul! Nu am de unde să aleg. Până acum nu am văzut nimic viabil. Nu am ce să aleg, mai ales că nu pot vota un nume... ci un partid. Dacă aş vota un nume...poate că aş putea găsi unul în care să am încredere. Ce să mai...nu vreau să votez lichele, aşa că-mi anulez votul!

7. Nu am încredere în ei. Sub nici o formă. Toţi tin cont doar de interesele lor. La ţara asta nu se gândeşte nimeni. La oamenii săraci, la amărâţi şi la pensionari...niciatât! În decembrie o să votez PSD-ul, pentru că ei pot face ceva! Pe ei îi votez, nu pe ăştia care vor să ne vândă ţara la nemţi şi la alţii! Aşa că....sigur PSD!

8. Nu am nici un fel de încredere în ei. În decembrie, dacă mă duc la vot, ascultă la mine...am să votez cu PSD! Cred că ei pot rezolva problema cu pensiie, cu salariile la toată lumea...că ăştia îşi bat joc de noi. Unii au miliarde pe lună şi alţii au pensie de doi bani!

9. Nu am încredere în politicieni, pentru că toţi au promis şi nu au făcut nimic. Mai ales pentru pensionari! În decembrie mă duc la vot şi am să-i votez pe cei care mi-au dat şi până acum la pensie! O să votez cu PSD! Cei care se gândesc şi la omul sărac o să aibă votul meu! Cei care şi-au băgat în traistă...nu am de ce să-i votez!

10. Nu am încredere în ei de nici o culoare....m-au făcut să închid televizorul când îi văd! Mă doare capul, nu pot să mai suport bătăia de joc! Eu, de când votez, toată viaţa mea, am votat cu PSD-ul! Doar ei m-au salvat...ăilalţi şi-au bătut joc! Am muncit de mi-a putrezit maieul pe mine, între două cuptoare...şi doar de la PSD am văzut o creştere semnificativă a pensiei. Tot mi-au dat la pensie, în fiecare an, cât au fost la putere. Ăştialalţii....nimic!


Iată cele 20 răspunsuri! Primele 10...clar: nimeni nu are încredere în oamenii politici! Celelalte răspunsuri...WOW...se preconizează o "înroşire trandafirie" a ţării. Să "defilăm"...tot înainte!

P.S. Am întrebat şi mi s-a răspuns! Dacă mă întrebaţi de ce am făcut acest sondaj...răspunsul este simplu: am auzit oamenii vorbind cu diverse ocazii şi parcă nu îmi venea să cred! Acum...cred!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...