Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 6 februarie 2017

VORBE ÎNȚELEPTE!!! (nu ale mele)

Când am găsit poza asta  pe net, mi-am dat seama că trebuie să găsesc "ceva" citate din antichitate, care să se "pupe" cu profilul (psihologic) al tovarășului Dracnea. Și am găsit...mai multe, dar două chiar că se potrivesc cu situația actuală. Ambele vorbesc despre...TIRANI!!!
Ia de aici, și, dacă ai chef...poți să comentezi! Dacă nu...să ști că eu nu mă supăr!






"Nu e dușman mai mare decât tiranul, căci acolo nu sunt legi pentru toți, ci stăpânește unul singur, care are legea în mână."
Pe asta a zis-o Supplices!
Nea Dracnea...sună oarecum cunoscut?
Eu zic că DA! Dacă nu ești de acord, repet, poți să comentezi. Dacă nu o faci...eu tot nu mă supăr!



Dar...ia fi atent aici! Pe asta ți-o dă, cu tot respectul cuvenit, Euripides:

"Ce neînsemnată e pricina care face să se prăbușească tiranii a căror putere a crescut în timp. O singură zi îl doboară pe unul de pe înălțime, pe altul îl ridică sus."

Câteva adăugiri:
- recunosc, pricina nu este chiar neînsemnată,
- cel doborât ești TU,
- cel care s-a ridicat este POPORUL ROMÂN!!!
Și, trebuie să recunosc, faptul că poporul s-a ridicat, este doar "meritul" TĂU! TU ai făcut asta!!!
Poți să te uiți și să te minunezi. Poți să și comentezi. Dacă nu o faci...eu tot nu mă supăr! Hai...LA REVEDERE! Sau...mai bine spus...ADIO!

P.S. Ar trebui să-mi mulțumești, am avut ceva de căutat pe net!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...