Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 13 februarie 2017

M-am(neam) săturat!


 




Cât m-am săturat de voi,
N-am cuvinte a vă spune,
Când mințiți cu „ochii goi”
Fără urme de rușine!

Cât m-am săturat de voi,
Să vă văd pe la ”tribune”
Cum haliți rahați…vechi, noi,
Pe la gură făcând spume!
 





Cât m-am săturat de voi,
Mai ales când ne rânjiți…
Vorbe ce put a gunoi
Printre dinții puteziți!
 





Cât m-am săturat de tine
Și de ”tronul” ce-l dorești,
Prin noroaie și latrine
Sufletul ți-l terfelești!

Da, sunt sictirit de tine
Și de tot ce reprezinți,
Tu, ce n-ai respect de sine,
Ce ți-ai vinde-ai tăi părinți!
 




Tu, biped ce-abia vorbești,
Ce gândești ades cu curul,
O să ai…ce nu-ți dorești
Când de gât te-o strânge ”jnurul”!

Nu uita, sau…nu uitați,
Că-i un drum ce ”duce-vine”
Oameni liberi, nu pătați
Știu ce-i rău și ce e bine!
 





Tu, un politruc…de seamă,
Pus pe jafuri și hoție,
Ai făcut țara să geamă,
Ca să-ți placă… numai ție!

Prinși ați fost, în ceas de noapte,
Legi mai ”bune” ticluind,
Puse-n pantaloni, la spate,
Să nu vă vedem semnând!
 





Ceasul rău? Pisica neagră?
Șmenul vostru mișelesc
A aprins lumini pe stradă…
Hopa! Stai că…mă trezesc!
 




M-am trezit! Rezist! Jos ciuma!
”Elefanții” îi vedem
Strigă un popor într-una,
Jos, în stradă, la Guvern!

Voi, ce vreți să ”spargeți” gratii,
Ce doriți să vă ”albiți”,
Vă vedem, pe toți…pramații,
Ș-așteptăm să fiți ”pitiți”!
 





Lumea-ntreagă ne aude,
Când vă spunem să plecați,
S-a ajuns de… ”Al Jazeera”
Vă prezintă drept…ratați!

Nu vedeți ce este-n stradă?
Sunteți surzi? Nu auziți?
Un popor – o serenadă:
”Lua-v-ar dracu de tâmpiți”!
 




Ce ne-am săturat de voi
Când strigați: manipulare!
Bă, și-n viața de apoi
Noi o să strigăm mai tare!
 




Stăm în stradă…c-așa vrem,
Mai scandăm, cântăm, dansăm,
Și o s-o facem…că putem!
Știu, nu-ți place…rezistăm!
 




Ești ca râia cea mai rea,
Nu putem s-o mai răbdăm,
Pe final îți dăm și vestea:
Nu ne scărpinăm…tratăm!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...