Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 27 decembrie 2016

MUTULICĂ... LOLEC ŞI BOLEC!!!



Astăzi...fără rime! Am să încerc, în doar câteva cuvinte, să vă transmit ce am simţit astăzi, după ieşirile la TV ale lui Mutulică şi, la vreo patru ore distanţă, ale "celebrilor" Lolec şi Bolec! Când a vorbit primul... mai-mai că nu mi-am dat seama când a început şi când a terminat! Nu că ar fi vorbit cu "viteză"! Le-a trântit ăstora un NU în pifometre de nimeni nu a avut timp să reacţioneze! Şi...ţuşt pe uşă! Ca în bancul ăla cu Superman şi Omul Invizibil, pe plajă, la nudişti! S-a lăsat cu "usturimi"! Drăcia dracului...Mutulică i-a lăsat muţi...pe mulţi! Trebuie să recunosc că am aşteptat cu "sufletul la gură" ieşirea la TV a celor doi: Lolec şi Bolec...că altfel nu pot să le spun. Am găsit o poză pe net...beton!!! Aşa erau liderii ăia doi: se uitau la mâţa-n gard, au dat nişte declaraţii "tumultoase" în care au spus atâtea... încât am înţeles doar că... se mai gândesc până mâine! Nu vreau să comentez NU-ul lui Mutulică...dar reacţiile lui Lolec(primul) şi Bolec(al doilea) au fost de-a dreptul peste stângul! Măi politicienilor, care sunteţi voi, chiar nu v-aţi gândit nici o clipă că Mutulică s-ar putea să v-o tragă? Chiar aşa nepregătiţi aţi venit în faţa poporului? Hi, hi hi...mă uit acum la emisiunile astea cu analişti şi parcă mă uit la desene animate! Abia aştept să văd ce vor face Lolec şi Bolec...mâine! Dacă vor face ceva!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...