Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 9 decembrie 2016

EU VOTEZ!





EU VOTEZ!

Eu votez, v-o spun din prima,
De-oi greşi îmi asum vina,
Însă sigur nu greşesc
Dacă stau şi...mă gândesc!

Tot aud, se comentează,
E un vot...el chiar contează?
Da, e buturuga mică
Ce "carul" mare îl strică!

"Carul" mare, cel cu "boi",
Care "gândesc" pentru noi!
Aş...de unde, vrei nu vrei,
Ei dau legi doar...pentru ei!

Ei se apără, la urnă,
Ce să mai, sunt chiar o "turmă",
Şi fac asta ne-ncetat,
Între un somn şi un căscat!

Eu votez...le spun acum,
"Carul" să de facă scrum!
Penali... v-aţi făcut foloase,
Este vremea de..."ponoase"!

Mulţi, ca mine, au tăcut,
Şi bine nu am făcut,
N-am votat, sătui de voi,
Politruci plini de noroi!
Însă acum, pe unsprezece,
Veţi fi traşi...nu de-o ureche!
Vom ieşi cu toţi la vot,
Să vă punem lesă-n bot!


Ne tot arătaţi sondaje,
Spuneţi că sunt chiar reale...
Şăgalnic vă spun: nu-i tot!
Uitaţi de prezenţa la vot!

Eu votez, nu spun cu cine,
Poa' să fie orişicine!
Şi ca mine, mulţi, la fel,
O să "deranjăm" niţel
Ale voastre cifre sumbre,
Unde-ncap şi morţi şi umbre!

Noi, ce avem minte-n cap,
De gât bine ancorat,
Vă spunem, ş-aici citez:
"Eu votez!"...da..."Eu votez!"

Vor vota şi..."dirijaţii",
Pensionari şi asistaţii,
Mulţi la număr, front comun,
"Păziţi" bine şi acum!
Le mai daţi la pensioară,
Nu prea mult, aşa-ntr-o doară!
Cât despre cei asistaţi...
La cârcimă... ş-apoi votaţi!

Eu votez! sau Noi votăm!
La număr noi chiar contăm!
Ne faceţi să înjurăm...
De "bine" să vă urăm...
Ce să mai...să declarăm:
"De Crăciun vă împuşcăm!"

Numai că nu suntem ca voi,
O grămadă de gunoi,
Noi citim, gândim...pe bune,
Şi multe avem a spune!
Şi o s-o spunem răspicat:
Da, acum... chiar am votat!


După atâţia ani şi zile,
Plini de jeg, putreziciune,
De minciuni, de hoţi, penali,
De hiene şi şacali,
Cei cu şcoală, cu gândire,
Ce ştiu ce-i aia "citire"
Trebuie să facă un drum,
"Carul" să îl facă scum,
Printr-un simplu vot, curat,
Trimiteţi "boii"... la arat!

Aum, că suntem români,
Şi pe vot suntem stăpâni,
Ştim să facem chiar şi haz,
Deşi suntem în necaz!
Ce campanie hilară...
Şi-n oraş, dar şi la ţară,
Aţi rămas fără minciuni?
Aţi rămas fără "minuni"?
Voi vă auziţi vorbind?
...parcă sună a colind!
A lozincă repetată...
Ca o "placă zgâriată".

Eu votez! Am acest drept,
E un lucru înţelept!
Dacă merge el, la urnă,
Cel ce-i parte dintr-o "turmă"
Pot şi eu, mă încadrez...
Şi duminică VOTEZ!


Ah, cât de frumos ar fi
Prezenţa de s-ar mări!
Să văd mutre "gânditoare"...
Ce au fost la ghicitoare,
Că acum..."îi doare-n cot"...
Doar pentru că... am fost la vot! 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...