Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 24 martie 2014

INTERVENTII... INTERVENTII

  Nu cred că ar spune cineva că atunci când este nevoie nu trebuie să…intervii! Dar, măi nene, cât de mult trebuie să intervii? În urma unor sesizări a celor care locuiesc pe str. Tudor Vladimirescu, ne-am deplasat şi am filmat. Am mai şi vorbit. Consider, considerăm, că materialul video nu mai are rost de prea multă prezentare. Cert este că oamenii, câmpinenii, au cam fost minţiţi! Au primit promisiuni, putem spune chiar şi „certitudini”, că străzile asfaltate vor rămâne asfaltate. Numai că socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg! Chiar suntem târg? Am vrea să spunem… „bravo domle”… dar nu prea credem că cei care sparg străzile dau dovadă de „intervenţie promptă”. Aşa credem noi! Materialul o să arate însă că este posibil să ne înşelăm. Intervenţii…intervenţii! Pe banii cui! În favoarea sau în detrimentul cui! Am luat la mână o stradă. O să mergem şi pe alte străzi. Comentariile vor fi la fel. Aşteptăm şi idei. Numerele de telefon sunt în colţul din dreapta sus. 
Relu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...