Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 19 martie 2014

BUN… REGĂSIT!





Am spus că o să postez primul material pe data de 24 martie. Numai că mi-a spus cineva că este prea mult până atunci. Am răspuns că mai am nevoie de ceva timp pentru „infrastructură”. Mi-a spus că sunt cam „idiot”…pentru că nu am postat un material pe care îl văzuse. Unul video. Aşa că pentru început o să postez un material foto/video/voce, realizat aproape in totalitate doar de mine, pe care nu prea am putut să îl postez (înţelege fiecare ce vrea prin ceea ce am spus). Apropo, mercic mult prietenului meu care aşteaptă de un an şi jumătate să apară materialul. Vocea este a lui. Restul vine de la mine, ca să nu apară discuţii. Aş vrea să spun că este o fabulă, un pamflet…dar se pare că unii nu prea înţeleg aceste cuvinte. Aşa că…BUN… REGĂSIT! Să nu uităm…ne revedem, ne rescriem pe 24 martie! Nu uitaţi că am spus la un moment dat ceva despre un pumn pus în gură. Vine RADARUL…!

P.S.   CampinaRadar.blogspot.ro  adică CR…sau CeRe şi ţi se va da!
P.S. 1 Mulţumesc mult colaboratorilor.

Va urma P.S 2 !!!
                                                                         Relu Nistor

Un comentariu:

COMMENTATI AICI...