Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 3 iulie 2017

Programarea-i “sfântă”?!?

Bă, eşti prost? Bă, eşti nebun?










 Programarea-i “sfântă”?!?

Sunt adeptul ideii: plătesc, dar vreau să ştiu pentru ce Mama Zmeilor plătesc! Astăzi o să mă „sforțez” oleacă pe un subiect care îmi saltă tensiunea: cabinetele medicale private. Că sunt cu specializarea x...că sunt „dă dinți” sau de ce vreți voi! Adică alea unde-ti faci o programare, dai bănuțu’ și te rezolvă nenea sau tanti aia! De bănuți nu o să vorbesc. Nu prea are rost. E ăla privat...el cere, tu îi dai. Eeee...problema mea, cred că a noastră, o reprezintă programarea aia nenorocită! Ne-am obisnuit să aşteptăm pe la uşi când vine vorba de unitățile se stat, unde “statul” e la modă! Dar...de ce mama dracu’ tre’ să aştept şi la uşa privatului? Măi nene...tanti...nu am programare la 09.30? De ce mai stau vreo oră pe la uşă? De ce dracu` nu mă chemi la 10.30? Că tot banii aia îi scot din buzunar! De ce mai eşti privat? Că, poate, şi eu sunt angajat la un privat...care mă învoieste 1 oră, să-mi fac nişte analize, o ecografie sau să-mi scot câțiva dinți din gură. Mă învoiește 1 oră, că e băiat bun. Dar io ce fac? Întârzii, pentru că pe alt privat îl doare la başkeți de timpul meu! “Mișto” e că de fiecare data, la recepție, te întâmpină o domnișoară frumușică…mai un zâmbet, mai o vorbă bună(că d-aia e pusă acolo)... și-ți mai bagă și placa” aia cu: imediat vă vine rândul! Totuși…este de remarcat faptul că la plecare, la caserie, nu e niciodată coadă! Totul merge strună…ca la privat!!! Nici măcar nu ai nevoie de…programare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...