Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 19 ianuarie 2017

MI-A "FĂCUT" ZIUA!!! (bună)



..."consideraţiuni" personale...

Trebuie să recunosc că l-am votat pe nea Klaus şi că nu prea am fost mulţumit de activitatea lui. De fapt de...inactivitatea lui. Prima dată când mi-a plăcut de el a fost atunci când s-au anunţat rezultatele alegerilor parlamentare! S-a făcut omul roşu la faţă când a văzut că ţărişoara asta a devenit "roşie". Credeam că ăsta a fost "apogeul" lui. Dar NU! Pe 18 ianuarie, anul de graţie 2017, preşedintele a arătat că poate fi şi...preşedinte. A fost pentru prima dată când m-am bucurat că l-am votat! A meritat să mă uit la toate momentele alea, pe care le-am văzut pe la televizor! Muică...ce le-a făcut "mutulică", de faţă cu toată presa. Mă opresc aici, nu înainte de a spune: Bine MĂ...domnule PREŞEDINTE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...