Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 14 octombrie 2015

SF. PARASCHEVA...SUNTEM PROȘTI!

Astăzi am făcut o greșeală! M-am uitat la televizor. Și am văzut ce s-a întâmplat la Iași. Nu condamn faptul că vreo 100.000 de oameni au stat la coada aia. Cel puțin ăsta este numărul care a fost anunțat de jurnaliști. Nu mă interesează. Ce mă interesează este faptul că politicienii au intrat ”în față”...Cu ce ocazie? Au fost rude cu Parascheva? Dar ce se întâmplă cu oamenii care au stat și câte 8 ore la coadă? Pentru motivele lor!  Nu că aș fi de acord cu ei, dar să îmi fie cu iertăciune, politicienii au 3 ....știți voi ce? Dacă vor să meargă acolo...să stea la coadă. Sunt ei ”mai speciali”? Orice monedă are două fețe!
Relu NISTOR


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...