Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 25 mai 2014

N-AM TUŞ…SUFICIENT!!!



P.S. (iniţial)…(dacă există)
Nu am vrut să postez acest material, scris de mai bine de o săptămână, pentru că nu am vrut să influenţez alegerile europarlamentare. Nu că aş putea! Numai că datoria mea de cetăţean nu m-a lăsat să fac acest lucru! Hi hi hi!

Am stat de vorbă cu o doamnă respectabilă care mi-a adus aminte de o vorbă din popor : „cine nu are un bătrân să îşi cumpere unul!”. De ce spun asta? Pentru că eram decis să nu mai merg la nici un fel de alegeri. Fie ele euro-parlamentare (sau ieuro), parlamentare, prezidenţiale sau locale. Doamna cu pricina mi-a spus că se duce la vot! De ce? Aici este partea interesantă! A spus că se duce ca să îi voteze pe toţi! Ceva în genul maşinii de cusut ILEANA. Mi-a spus că ea chiar o să îi voteze pe toţi, dar…. nu crede că o să aibă suficient tuş pentru ştampilă. Atunci am realizat că trebuie să merg şi eu la vot. Numai că în comparaţie cu doamna respectabilă o să iau cu mine şi nişte tuş. Ca să pot să îi votez pe toţi. Unul câte… unul! Ca să vadă cum este să anulezi un vot! Să vadă că avem puterea de a decide. Să vadă că atunci când ai ţîşpe mii de voturi invalide… mai sunt şi oameni care gândesc. Aşa că eu o să mă duc la alegerile astea ieuro-parlamentare! Numai că o să îmi iau suficient tuş ca să îi votez! Pe toţi! Mai vreau o EBA, un BECALI, un VADIM….sau un alt român incapabil să îmi reprezinte interesele mele de român în Uniunea Europeană. M-am săturat şi sper să am suficient tuş! Nu de alta, dar sunt mulţi care vor!

P.S.1 Un alt domn mi-a spus că speră ca să apară ăia cu plasele. Cică pică bine la casa omului. Bravo lui! Măcar aşa are ceva de câştigat. Sper să aibă şi el suficient tuş!!!!

P.S.2 Alt domn mi-a spus că are un buletin, bine, carte de identitate, pe care a şters-o cu Axion! De ce? Ca să nu mai vadă nimeni că a avut nenorocul să meargă la vot! De ce? Omul nu a vrut să spună! Partea cea mai interesantă a fost că atunci când a trebuit să prezinte buletinul undeva a fost întrebat de ce nu a fost la vot! Răspunsul ar fi fost: „n-am tuş suficient”


P.S.3 Personal, fără să influenţez cumva votul, nu am fost la vot! Nu am avut suficient tuş! Scuze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...